8/8/22

Novas boas e malas

Pois si. Definitivamente, este 2022 está sendo un ano moi complicado para a banda. A nova que vos queríamos dar dende hai xa meses, finalmente non vai ser posible. Esa é a mala nova: tiñamos todo listo para facer unha edición limitada en vinilo de A Procesión das Bestas, ese disco que temos no caixón gardado dende hai case dous anos, co selo Requesound Records pero, tendo en conta a actual situación de Magical Colors e as espectativas de que teremos pouca actividade nos próximos meses, non tiña sentido a inversión para despois non facer directos onde vender os LPs.

Así pois, finalmente, A Procesión das Bestas verá a luz de maneira dixital en próximas datas.

A outra nova é bastante mellor, xa que a pesar das dificultades, non iamos deixar pasar o ano en branco así que a finais de mes estaremos no Clavi acompañados, nada menos, que dos grandes Radio Zapa. Será o sábado 27 de agosto ás 22:00 na emblemática sala da cidade de Lugo cunha entrada de 10 €. Vémonos alí! 

-------------------------

Pues sí. Definitivamente, este 2022 está siendo un año muy complicado para la banda. La noticia que os queríamos dar desde hace ya meses, finalmente no va a ser posible. Esta es la mala noticia: teníamos todo listo para hacer una edición limitada en vinilo de A Procesión das Bestas, ese disco que tenemos en el cajón guardado desde hace casi dos años, con el sello Requesound Records pero, teniendo en cuenta la actual situación de Magical Colors y las expectativas de que tendremos poca actividad en los próximos meses, no tenia sentido la inversión para después no hacer directos donde vender los LPs.

Así pues, finalmente, A Procesión das Bestas verá la luz de manera digital en próximas fechas.

La otra noticia es bastante mejor, ya que a pesar de las dificultades, no íbamos a dejar pasar el año en blanco así que, a finales de mes, estaremos en el Clavi acompañados, nada menos, que de los grandes Radio Zapa. Será el sábado 27 de agosto a las 22:00 en la emblemática sala de la ciudad de Lugo con una entrada de 10 €. Nos vemos allí!